Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 sierpnia 2013

Reklama. !! Bloga

Pewna dziewczyna a tak właściwe to:Marika Götze poprosiła mnie żebym zareklamowała ten blog:
Zachochana po uszy w Robercie Lewandowskim. ♥

Ja osobiście przeczytałam tego bloga i naprawdę dziewczyna ma talent do pisania opowiadań.Jednym z rozdziałów napisała,że nie wie czy będzie

pisała dalej tego bloga bo nie wie wogóle czy to ktoś czyta.Więc jak byś Cię mogli to zajrzyjcie i komentujecie jej bloga.!!

A na pewno nie przestanie go pisać.

A i jeszcze jedno napisała to Marika gdy mi pisała i poprosiła,żebym to wstawiła.:

 

Hej wszystkim.! 

,,Dziękuje wszystkim jeżeli to czytają.W więc na początek ja tego bloga nie prowadzę prowadzi go nie jaka Julia.Proszę bardzo was żebyście weszli na bloga i go przeczytali i oczywiście komentowali.Jeszcze raz dziękuje za przeczytanie tej informacji." Pozdrawiam Marika. ♥

 

1 komentarz:

  1. Dzięki wielkie,jeszcze raz za to,że napisałaś tu o mojim blogu.Zapraszam Was.Dzięki dziewczyny! :D <3

    OdpowiedzUsuń