Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 czerwca 2013

Justin Bieber w bluzie od... Honey!

Honey, Justin Bieber
Piosenkarka zaprojektowała bluzy, które spodobały się Kanadyjczykowi.

Honey od dawna pasjonuje się modą. Ostatnio spróbowała swoich sił w roli projektantki - na potrzeby sklepu internetowego loveitshop.pl, należącego do jej przyjaciela, zaprojektowała 2 bluzy - w jednej występuje w teledysku do jej najnowszego singla "Nie powiem jak", w drugiej była obecna na tegorocznej gali Blog Roku. Okazało się, że te projekty Honoraty spodobały się... Justinowi Bieberowi, którego niedawno supportowała w Łodzi! W internecie pojawiły się zdjęcia Justina i jego przyjaciela Lil Za w bluzach zaprojektowanych przez Honey.
 Honey
Justin BieberHoneyJustin Bieber
Piosenkarka nie ukrywa swojego zaskoczenia:
-Sklep www.loveitshop.pl to nowa marka odzieżowa mojego przyjaciela. Kiedy poprosił mnie o zaprojektowanie dwóch bluz, od razu się zgodziłam. Nie chcieliśmy tego nagłaśniać, to miała być przyjacielska przysługa, lubię modę, wiem co może spodobać się ludziom, wiec dałam dla LOVEIT coś od siebie. Nigdy nie przypuściłabym, że właśnie te moje dwa projekty będzie chciał mieć Justin Bieber i jego przyjaciel Lil Za. Życie nie przestaje mnie zaskakiwać! - tak Honey skomentowała na gorąco zdjęcia, które obiegły internet.

Podobają Wam się projekty Honey?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz